Opis forum
jak dla mnie to lepiej w zwinność inwestować bo im lepsza z zwinność tym lepiej unikasz ciosów a logiczne jest że lepiej jest unikać ciosów niż je przyjmować i nawet tracąc mniej punktów jak dla mnie oczywiście
Offline
No niby tak ale nie do konca o ile na siebie zwinnosc lepiej zaladoac niz obrone to bron tez musi byc mocna bo inaczej i tak lipa...
Moja postać obecnie wyglada tak:
OBRAŻENIA
41 - 47 (*5) Dobry Łuk (sila myśle niezla na runde średnio 220 pkt obrażeń o ile trafie)
OBRONA 36
SIŁA 19
ZWINNOŚĆ 29
ODPORNOŚĆ 21
WYGLĄD 27
CHARYZMA 19
WPŁYWY 20
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 20 + 9 za budynek
INTELIGENCJA 19
WIEDZA 21
I mam tylko problem z tymi co maja powyzej 35 w zwinności, dlatego chce skupić ie teraz na tym zagadnieniu.
Offline
to moje staty też mam długi łuk
OBRAŻENIA 43 - 49 Dobry Łuk
OBRONA 35
SIŁA 19
ZWINNOŚĆ 23
ODPORNOŚĆ 16
WYGLĄD 21
CHARYZMA 17
WPŁYWY 16
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 19
INTELIGENCJA 18
WIEDZA 19
Offline
No ladnie ja juz modyfikacje zrobilem:
OBRAŻENIA
33 - 39 Dobry Łuk
OBRONA 33
SIŁA 19
ZWINNOŚĆ 30
ODPORNOŚĆ 21
WYGLĄD 22
CHARYZMA 19
WPŁYWY 23
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 27
INTELIGENCJA 19
WIEDZA 21
bo spostrzegawczosc bardzo mi sie porzydaje przy strzalach z tego luku i mam nowy fajny kwadrat ochrona +10...
Offline
a tu aktualizacja stat i ekwipunku
OBRAŻENIA 46 - 52
OBRONA 41
SIŁA 19
ZWINNOŚĆ 27
ODPORNOŚĆ 20
WYGLĄD 21
CHARYZMA 18
WPŁYWY 16
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 20
INTELIGENCJA 20
WIEDZA 24
Dobra Rogata Maska
Lekka Kolczuga
Amulet Pielgrzyma
Dobry Pierścień
Pierścień
Szorty
Dobry Łuk
Offline
Użytkownik
Ja obecnie korzystam z dwóch broni
Zębaty Rapier: obrażenia 15- 18, trafienie +10, obrażenia broni +8
Dobry Sztylet Mocy: obrażenia 19-20, trafienie +12, obrażenia broni +8
Offline
ja urzywam dobry długi łuk to tym czasowe rozwiązanie
Offline
Na razie cos takiego:
Dobry Długi łuk OBRAŻENIA 51 - 73
Rogata Kominiarka Wytrzymałości
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 11
Cena sprzedaży: 5 900 PLN
------------------------------------------------------------
Tygrysia Kurtka
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
Cena sprzedaży: 6 500 PLN
----------------------------------------------------------
Amulet Władzy
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN
------------------------------------------------------------
Pierścień
Srebrny Pierścień
Spodnie
-------------------------------------------------------------
Dobry Długi łuk
Obrażenia: 41 - 63
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 23, WIEDZA: 21
Cena sprzedaży: 7 500 PLN
SIŁA 25
ZWINNOŚĆ 33
ODPORNOŚĆ 29
WYGLĄD 21
CHARYZMA 27
WPŁYWY 27
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 25
INTELIGENCJA 24
WIEDZA 23
Offline